Гості та персонал SPA: відпочинок та робота в нових умовах

Гості та персонал SPA: відпочинок та робота в нових умовах

№3 ЧЕРВЕНЬ 2020

Юлія Рибіна,

SPA and Wellness консультантка, психологиня

 

Наближається той день, коли SPA в Україні відновлять свою діяльність, але з новими обмеженнями та можливостями. Не все буде так, як раніше. Ми вже звикли до того, що раніше дивувало — до масок, оброблення рук дезінфікуючими розчинами, вимірювання температури тіла та соціальної дистанції. Це вплинуло не тільки на спосіб нашого життя, а й на діяльність закладів, у тому числі SPA

 

SPA-комплекс у готелі завжди приваблює відпочивальників. Він є джерелом доходу для готелю, а наявність його є своєрідним магнітом для гостей, вагомим аргументом при виборі місця зупинки або відпочинку. З відкриттям СПА у готельєрів пов’язані певні очікування та сподівання.

Тому якщо ви плануєте відновити роботу, то ви маєте:

• прописати нові стандарти взаємодії з клієнтами;

• оновити протоколи процедур;

• навчити персонал працювати в умовах нових гігієнічних норм;

• розмістити правила перебування на території;

• контролювати стан здоров'я персоналу;

• встановити обладнання для дезінфекції приміщень;

• розмірковувати про закупівлю нового обладнання для релаксації;

• призначити осіб, які відповідатимуть за дотримання гігієнічних норм;

• розробити нові маршрути пересування клієнтів;

• повідомити клієнтів, яких заходів вжито задля їхньої безпеки;

• провести психологічну адаптацію працівників;

• скласти з юристом план дій на випадок перевірок;

• навчити персонал, як діяти під час перевірок;

• забезпечити бронювання послуг онлайн (меню послуг має бути на сайті);

• запустити онлайн-комунікацію (інформаційного, розважального, навчального характеру) з клієнтами через соціальні мережі;

• продумати цінову політику;

• змінити маркетинговий підхід;

• прорахувати можливий прибуток або збитки.

Вирішили працювати — то заробляйте та розвивайтесь.

 

Пропоную проаналізувати, що сталося за час карантину через пандемію коронавірусної інфекції. Це дасть змогу у подальшому ухвалювати рішення, покладаючись на глибоке розуміння процесів не лише в бізнес-середовищі, а й кожним теперішнім або потенційним вашим клієнтом чи працівником.

 

Важливо зауважити, що для багатьох ця криза стала не тільки фінансовою, а й екзистенційною. І клієнти, і працівники SPA як люди тонкого душевного устрою винесли із ситуації з карантином і пандемією нові сенси та висновки.

 

Придбати повну версію статті →