Готельний бум: прогнози інвесторів ринку

Готельний бум: прогнози інвесторів ринку

№2 КВІТЕНЬ 2020

Світлана Кабиш,

асистент із організації бізнесу відділу з питань економіки посольства Угорщини в Україні

 

Готельний ринок Європи, за показниками діяльності останніх років, виглядає дуже перспективним з точки зору розвитку та інвестування. Український ринок ще недооцінений та відстає в розвитку від країн-сусідів. Але в разі зваженої та цілеспрямованої політики його розвитку він може розкрити прихований потенціал

 

Міжнародні спеціалісти готельного бізнесу одностайні в тому, що на Центральну й Східну Європу очікує готельний бум.

Зокрема, відкриваючи програмну конференцію з інвестицій у готельний ринок Центральної і Східної Європи і Кавказу HOTCO у січні цього року в Будапешті, представник британської дослідницької компанії Emerging Europe Ендрю Робл (Andrew Wrobel) представив огляд економічного становища у Центрально-східній Європі та у Кавказькому регіоні. Дослідження охопило 23 країни з 200 млн населення (Росія не розглядалася) та загальним ВВП два трильйони доларів. Дві третини з цих країн Світовий банк зараховує до топ-50 найбільш інвестиційно привабливих країн. Характерні інновації, покращується туристична пропозиція, глобальний інтерес до неї зростає.

 

Економіка у східно-європейському регіоні у 2019 році зросла на 3,4 %. Хоча на 2020 рік прогнозують певне сповільнення, в межах 2,9 % — це все одно значно вище за середній європейський показник. У 2021-му очікують зростання на 2,7 %, що дорівнює середньому світовому.

 

Лаем Браун, президент і керуючий директор по Європі, Близькому Сходу і Африці у Marriott International, сказав, що існують величезні можливості для зростання, розвитку і партнерства в регіоні: «Ми вважаємо, що готельний ринок в Європі недостатньо розвинений порівняно з іншими частинами земної кулі. Це прекрасна частина світу, і вона не відкрита з глобальної точки зору. Цей регіон має багату історію і розмаїття, і в останні роки турпотік сюди набирає силу».

 

Для європейського ринку Marriott розробив окремий бренд Moxy Hotels; але, за словами Брауна, у Autograph Collection Hotels і Tribute Portfolio, двох софт- або конверсійних брендів, а також інших, теж є певні можливості на нових ринках Східної Європи.

 

«Ми б хотіли, щоб усі наші (30) брендів процвітали скрізь, але ... на даний момент нашим найуспішнішим брендом був би Moxy, де ми виконали чудову роботу по його просуванню» — сказав Браун. За його словами, у регіоні Центральної та Східної Європи було підписано близько 20 проєктів Moxy, і є можливості для конвертації Autograph і Tribute.

 

Придбати повну версію статті →