Оптимізація витрат: правила розумної економії

Оптимізація витрат: правила розумної економії

№3 ЧЕРВЕНЬ 2020

Ольга Шелест

 

Навіть у найважчі часи для готелю є такі статті витрат, які не можна різко скорочувати. Це витрати, пов’язані із сервісом, комфортом та безпекою гостей. Навіть при максимальному скороченні бюджету на утримання готелю треба чітко усвідомлювати, що глобальна мінімізація таких витрат не принесе суттєвої економії, а лише завдасть матеріальної чи іміджевої шкоди

 

Готельний бізнес із нетерпінням чекає наступних етапів пом’якшення карантину, аби активно зануритися  в роботу. Звісно, всі розуміють, що поширення небезпечного вірусу миттєво не зупиниться, і готелі працюватимуть у режимі посиленої безпеки не один місяць. Сьогоднішню ситуацію не можна порівняти із жодним попереднім кризовим періодом, оскільки робота готельних господарств ще певний час буде супроводжуватись рядом обмежень. Тож робити чіткі прогнози щодо подальшої роботи важко. Поки готелі не можуть розраховувати на доходи від діяльності SPA- та фітнес-центрів, ресторанів, конференц-залів. При цьому вони мають закуповувати дезінфектори, маски, рукавички, приділяти максимум уваги системам вентиляції та кондиціювання, забезпечувати доставку їжі в номери всім гостям без винятку чи кидати сили на облаштування літніх терас. Отже, ми спостерігаємо зміни в статтях доходів і витрат.

 

Важко передбачити й ситуацію з подальшою завантаженістю суб’єктів господарювання. Заради чого люди будуть повертатись в готелі? Чим приваблюватимуть гостей готелі сімейного типу? Іноземці цього року масово не повернуться, бізнес-середовище ще оговтується після карантину. У хостелів взагалі мертвий сезон. Проте всі шанси на отримання прибутку мають приватні садиби у Карпатах, заміські комплекси, бази відпочинку на морському узбережжі. Та й готелі у великих містах все ж таки розраховують на людей бізнесу.

 

Оптимізація витрат стоятиме на порядку денному ще досить довго, оскільки про надприбутки найближчим часом для більшості готелів годі й говорити.

 

Придбати повну версію статті →