Проблемний гість: вирішення нештатної ситуації в готелі

Проблемний гість: вирішення нештатної ситуації в готелі

№2 КВІТЕНЬ 2020

Олександр Миронов,

директор з продажів Black Sea hotel group

 

У діяльності кожного готелю трапляються випадки, коли ситуація виходить за межі штатної, а персонал не знає, що робити. Підказки дій немає навіть у інструкціях для екстрених ситуацій. Керуючий або власник готелю повинен передбачати, що подібне може трапитись. Тому необхідний постійний зв’язок для з’ясування дій у непередбачуваних ситуаціях

 

Під час проведення в Одесі «Юморини» два роки тому громадянин Франції 1993 року народження збирався стрибнути з мосту. Його наміри помітили перехожі та повідомили в поліцію. Завдяки своєчасно вжитим заходам вдалося попередити випадок самогубства. Саме так збирався вчинити молодий француз, який «розчарувався в житті».

 

Здається, ну що за новина — якийсь іноземець вирішив звести рахунок із життям. Врятували ж! Таке в нас трапляється доволі часто. З горе-постраждалим попрацював психолог, поліція поставила чергову «пташку» в своїй статистиці попередження самогубств. Нібито все, можна ставити крапку. Але, як виявилося, пригоди француза в Україні не закінчилися. Історія отримала своє продовження. Що ж було далі та кому взагалі була справа до «француза 1993 року народження»?

 

Про все по порядку. Давайте знайомитись. Я — керуючий одного з готелів «біля самого синього моря». Мій досвід роботи у сфері гостинності вже понад п’ятнадцять років. Так вийшло, що персонал мого готелю також був втягнутий у цю історію.

Третя година ночі. Дзвінок на мобільний.

 

Придбати повну версію статті →