У Києві відкривається перший готель мережі Accor Hotels під брендом Mercure — Mercure Kyiv Congress

У Києві відкривається перший готель мережі Accor Hotels під брендом Mercure — Mercure Kyiv Congress

Україна відчинила свої двері для бренда Mercure — кияни та гості столиці зможуть відвідати унікальний Mercure Kyiv Congress. Це найсучасніший заклад, у якому дотримані найвищі стандарти сервісу, застосовані найновіші технології для комфортного проживання та відпочинку, а також для проведення бізнес-переговорів. Особливістю готелю є кінотема, яка лягла в основу багатьох дизайнерських рішень. Та це лише одна з родзинок Mercure Kyiv Congress, про решту — у нашому матеріалі

 

Можливо, сьогодні українська економіка переживає не найкращі часи, проте великі міжнародні гравці охоче інвестують у вітчизняну інфраструктуру. Тепер кияни та гості столиці випробують бездоганний сервіс і комфорт світової мережі Accor Hotels.

 

Mercure Kyiv Congress — результат кропіткої праці та ребрендингу готелю «Космополіт». Окрім нової назви та логотипа «Mercure», який підвищить пізнаваність готелю серед світових гостей, компанія Accor Hotels вирішила створити унікальний комплекс, поєднавши затишний відпочинок та ідеальне місце для бізнес-переговорів.

 

Проект реконструкції готелю готувався протягом 2-х років провідними фахівцями європейського готельного бізнесу. Партнером проекту стала багатопрофільна група Wisher Enterprises, яка працює з мережею готелів AccorHotels уже декілька років у багатьох країнах світу за договором франчайзингу. Окрім бездоганного сервісу, Mercure Kyiv Congress має на меті впровадження такого необхідного для столичного життя формату — поєднання готельних послуг та сервісу з організації конгресів, конференцій, ділових зустрічей тощо.

 

«У кожній великій столиці Європи є готелі Mercure: у Берліні, Мадриді, Відні, Празі, Римі. Ми запитували себе — чому в цьому переліку немає Києва? Так з’явилася ідея представити в місті новий бренд нашого давнього партнера. Проте процес реконструкції готелю складніший, ніж будівництво «з нуля» — тут є чіткі закономірності й стандарти, яких ми повинні дотримуватися: починаючи від суворих вимог до пожежної безпеки, закінчуючи вимогами до дизайну. Я дуже радий, що завдяки нашим спільним зусиллям у Києві з’явився такий висококласний готель самого затребуваного на сьогодні конгрес-формату», — розповідає Олексій Абасов, генеральний директор Wisher Enterprises.

 

Mercure Kyiv Congress — комфорт гостя понад усе!

Сучасний 4-зірковий готель розмістився в діловій частині Києва, звідки гості можуть зручно дістатися основних виставкових центрів і бізнес-комплексів столиці. Дорога від готелю до міжнародного аеропорту Жуляни займає 5 хвилин, до центрального залізничного вокзалу — близько 20 хвилин. Тож, як ділові зустрічі, так і прогулянки містом приноситимуть гостям тільки задоволення. Mercure Kyiv Congress знаходиться на території багатофункціонального комплексу, завдяки чому гості матимуть змогу легко організувати власне дозвілля: прогулятися магазинами, відвідати кінотеатр, боулінг-клуб або роллердром, ба навіть льодову арену.

 

Номерний фонд готелю налічує 160 сучасних номерів різних категорій. Зокрема, 118 класичних номерів (Queen і Twin), 25 номерів категорії Privilege, 10 люксів (Suites) та 7 делюксів (Deluxe). Номери оснащені сучасною комунікаційною технікою та мають ергономічні, просторі робочі зони, вони оформлені за індивідуальним дизайн-проектом Мартінса Германсона й Роберта Валдманіса. Кімнати оснащені системами центрального опалення та кондиціонування, мають телефонний зв’язок із прямим набором номера, безкоштовний WI-FI, телевізори з міжнародними каналами. Також у номерах є холодильники/міні-бари, обладнання для приготування кави та чаю, великий сейф і простора шафа. Якісно обладнана ванна кімната з вишуканими гігієнічними засобами, окремою раковиною, дзеркалом для макіяжу, феном і нагрівачем для рушників. До того ж у готелі є послуга прання речей гостя☺

 

У розпорядженні гостей — відкритий 45-метровий басейн, а також фітнес-зона та тренажерний зал, оснащений обладнанням провідного виробника PRECOR.

 

Mercure Kyiv Congress: ділові зустрічі — легко!

Одна з основних особливостей «Mercure» — найширший спектр конференц-можливостей у Києві. Гості можуть скористатися конференц-ареною загальною площею 5000 м2 із найновішим технічним обладнанням та сучасним дизайном. Mercure Congress Centre може вмістити до 2000 осіб, а його родзинкою є зал «Довженко» площею 1500 м2. Унікальність цього залу в тому, що його можна розділити на 5 секцій за допомогою мобільних звукоізоляційних перегородок. «Довженко» може вмістити до 500 осіб у форматі традиційного банкету. Саме тут виступатимуть найцікавіші спікери та відбуватимуться найважливіші столичні заходи.

 

Mercure Kyiv Congress — симбіоз традицій та новаторства

У дизайн готелю органічно вплелась українська кінотема. Поруч із комплексом знаходиться знаменита кіностудія Довженка, таке сусідство спонукало дизайнерів на єдине правильне й унікальне рішення — розробити й упровадити в архітектуру як готелю, так і конгрес-центру, концепцію кінематографа. Автори переглянули безліч стрічок, детально дослідили життєвий шлях Олександра Довженка й надали можливість гостям готелю та учасникам бізнес-життя конгрес-центру дізнатися про дивовижну долю українського кіно. Над процесом ребрендингу працювали найкращі дизайнери, архітектори, інженери, які мають досвід будівництва та реконструкції готельних комплексів у всьому світі.

 

Концепція бренду Mercure близька та зрозуміла як завзятим мандрівникам, так і людям, які збираються в ділову поїздку. Готель надає гостям усі умови для повноцінного відпочинку, розваг і ділових зустрічей. Mercure — симбіоз місцевих традицій і новаторства. У центрі міста, на березі моря або серед високих гірських масивів — кожен із 707 готелів мережі ввібрав у себе кращі стандарти сервісу й автентичність місця, у якому знаходиться.

 

Mercure Kyiv Congress — ідеальне місце відпочинку

Окрім чудових умов проживання, у готелі є місця для повноцінного відпочинку, розваг і ділових зустрічей.

Французький ресторан Brasserie, який розташувався на третьому поверсі готелю, чекає на своїх гостей щодня з 7:00 до 11:00. До речі, саме тут сервірують сніданок за принципом «шведського столу».

Особливість закладу — відкритий майданчик із відкритим 25-метровим басейном. Лайв-музика: лаунж або джаз, гітарні імпровізації або класичні композиції супроводжуватимуть гарячу сієсту в Brasserie.

Лоббі-бар на першому поверсі Mercure Kyiv Congress надає можливість кожному гостю готелю спробувати коктейлі оригінальної рецептури, а також колоритні місцеві напої.

 

Іще одна родзинка Mercure Kyiv Congress — тематичний ресторан «Космополіт». Це давно відомий киянам і гостям столиці заклад з акцентом гастрономічній традиції різних країн.

«Правильні» стейки, німецькі ковбаси рулька та паштети — ось за що цінують «Космополіт» як звичайні гості, так і визнані ресторанні експерти. Особливістю ресторану є його винна карта, яка зібрала десятки вин найкращих виноробів з усього світу.

 

«Космополіт» — не просто гастрономія. Це — трансляції спортивних подій на великих екранах, це — кращі київські гурти різних напрямів, які вгамовують музичний голод гостей, це — унікальні вечірки й івенти, які лишаться надовго в пам’яті гостей.

Ресторан чекає на своїх гостей щоденно з 11:00 до 01:00.


 

Історія готельної мережі Accor Hotels

Історія Accor Hotels — однієї з найбільших готельних мереж світу — розпочалася півстоліття тому, в 1967 році, з першого готелю, який з’явився у французькому місті Лілль і став флагманом мережі. Потім компанія проводила активну політику збільшення готельної бази. Тож на сьогодні французька мережа охопила 22 бренди, в управлінні яких понад 4000 готелів, завоювала 6 континентів, 95 країн світу та відданість своїх співробітників, які втілюють у життя сучасні ідеї розвитку готельної індустрії, зберігаючи при цьому традиції бренду. Під брендом Mercure компанія AccorHotels створює готелі, зовсім не схожі один на одного. Mercure — єдиний бренд середнього цінового сегмента, який поєднує силу міжнародної готельної мережі, що гарантує високу якість послуг і теплу зустріч у готелях, які обов’язково відображають місцевий колорит.