Вбити свою сторінку в Facebook: 7 шкідливих порад, щоб від вас відписалися всі!

Вбити свою сторінку в Facebook: 7 шкідливих порад, щоб від вас відписалися всі!

Ці поради сформовані на основі опитування читачів автора в соцмережах. Вони показують, що дратує у друзів стрічці на Facebook, та що спонукає їх натиснути кнопку «не стежити» або «видалити з друзів». Поради будуть цікавими як для особистих сторінок, так і для тих, хто веде сторінки готелю

 

Людмила Калабуха,

експерт з продажів та переговорів ЗМІ, експерт топових бізнес-шкіл та проектів

№1 ЛЮТИЙ 2019

 

Пошуковий запит в Google «Как удалить друга с Facebook?» є одним з найпопулярніших. То що ж такого треба зробити та написати, щоби людина шукала засіб, як вас позбавитися?

 

Ловіть результат колективної праці моїх фоловерів — 7 шкідливих порад та нові правила SMM, щоб вас гарантовано видалили з друзів. І бонус.

 

ПОРАДА 1. «Чим більше, тим краще»

Викладайте мінімум 5–10 постів кожного дня. Рекомендовані теми:

• Зранку запостіть свою каву в горнятку з відбитою ручкою.

• Через півгодини напишіть, як ви ненавидите роботу на фоні корпоративного лого.

• Жахливий обід у кав’ярні напроти (вітається тег кав’ярні та обов’язково 5 фото всіх страв з різних ракурсів).

• Вечірній «селфачок» по дорозі додому, краще — фото ваших ніг (вид зверху). Ноги — «наше все»! Це також дасть вам усі шанси бути популярним в Instagram.

 

І «контрольний у голову» — про спеку / фігове літо / дощ на оранжевому фоні!

Таке глибинне занурення у ваше життя просто необхідно оточенню. Люди прагнуть цієї інформації. Соціальні мережі без неї пропадуть. Вона цінна.

А якщо вам таке розказували на спеціальних тренінгах, то це поради від поганого SMM-менеджера. Зараз це типові помилки ведення блогу в Facebook. Як правильно? 2–3 пости на тиждень. Не треба викладати у Facebook пости кожного дня! Як на особистій сторінці, так і на корпоративній або бізнес-сторінці вашого бренду.

 

2 пости, максимум 3, ну якщо вже дуже чимось хочете поділитися з людством. Не більше!

Чому саме так? Ось три причини.

1. Кожний наступний пост відрізає охоплення попереднього. Тобто чим більше постів ви викладаєте, тим менше людей їх бачать, тим менше з ними взаємодіють.

2. Якщо ви постійно щось дописуєте та викладаєте в соцмережі, що ж за фахівець ви такий? Ви крім цього, взагалі чимось займаєтеся?

3. Не треба спамити людей. Хай чекають, хай цікавляться: що ж у вас там?

 

Як я це виявила? На власному досвіді. Я багато мандрую — відвідала 44 країни. Саме мандрівні дописи і зробили з мене блогера. То я на вершинах вулканів в Ісландії з кажанами чи на перуанських Андах з мавпами, то на барханах Сахари в Марокко чи біля найбільших водоспадів світу на кордоні Аргентини і Бразилії. Коли викладала пости кожного дня, то лайків та коментарів було менше в 3–4 рази, ніж коли 2 рази на тиждень. Люди так і писали — Людмила Калабуха, куди ви цього разу залізли?

 

ПОРАДА 2. «Життя — біль»

Треба скаржитися і постійно жалітися на життя. Усе ж так погано. Усі люди якісь недобрі, невдячні, непорядні.

Примітка. Потрібна наполегливість. Якщо результату не бачимо, треба відповідати на коментарі, якщо вони, звісно, є. Якщо ніхто не пише, обов’язково треба тегнути когось — це коли вже нічого не допомагає. Все робиться в дусі суперечки з тими, хто викладає позитивні дописи та оптимістичні фото. Будьте наполегливими, тоді все вдасться.

 

Придбати повну версію статті →