Все за планом: альфа та омега прибирання номеру

Все за планом: альфа та омега прибирання номеру

№5 ОКТЯБРЬ 2019

Ольга Шелест

 

Якісне прибирання сучасного номера — тонка наука. Від того, наскільки правильно воно буде організоване, як покоївка буде дотримуватись технології прибирання, залежить чистота в номері та його сприйняття гостем

 

Те, що сучасні гості звертають увагу на чистоту в номері — загальновизнаний факт. Підтвердженням цього є велика кількість відгуків на просторах інтернету. Негативно вплинути на репутацію готелю може пліснява в душовій кімнаті, брудна білизна, плями на ковроліні та шторах, пил на меблях тощо. Гарне ж враження залишить ідеально чистий номер, навіть якщо текстилю та підлоговому покриттю не один рік.

 

Ось як оцінюють готельні номери гості та що перш за все вони беруть до уваги:

«Готель вразив своїм комфортом, чистотою та затишком! Справжня закарпатська кухня, надзвичайно смачна! В номерах завжди чисто та прибрано. Персонал ввічливий…».

 

«Ідеальний готель у співвідношенні «ціна-якість». Сподобалось в першу чергу відношення персоналу до відпочиваючих, готовність допомогти та вирішити всі питання. Чистота в номері — на рівні…».

 

«У готелі дуже привітний персонал, який завжди допоможе та піде на зустріч. Обслуговування в ресторані — на вищому рівно, гарний краєвид за вікном. У самому готелі дуже чисто, прибирання в номерах проходить щодня…».

 

Приобрести полную версию статьи →