Практичний тренінг для готельєрів 28 лютого, м. Дніпро

Серія семінарів-практикумів для готельєрів – Дніпро, 28 лютогоТема: «Дохід. Персонал. Управління»

Журнал «Академія гостинності» продовжує серію семінарів-практикумів 2019 року і наступний на черзі семінар у Дніпрі 28 лютого на тему «ДОХІД — ПЕРСОНАЛ — УПРАВЛІННЯ»

 

Цей семінар-практикум створений для того, щоб навчити представників готельної індустрії тонкощам Revenue Management. Цю тему насправді мало хто знає досконало, але ми знайшли для Вас спікера, який зможе розказати і навчити учасників, як оперувати Revenue Management.

 

Реєструйтеся тут: bit.ly/2Hpuev9

 

Семінар-практикум відбудеться 28 лютого 2019 року в готелі «Заграва» міста Дніпра. Програма семінару ділиться на 2 частини. До обіду ми будемо розглядати першу частину семінару — «Employee handbook — свіжий погляд на знайомі речі та 10 простих правил підвищення лояльності персоналу, що мотивують краще, ніж гроші».

 

У другій частині семінару-практикуму, після обіду, розглянемо теми «Азбука прибутковості: як оперувати Revenue Management» та «Управління прибутковістю: реалії та перспективи».

 

Обидві теми виходять з реальних ринкових запитів.

Реєстрація на семінар-практикум «ДОХІД — ПЕРСОНАЛ — УПРАВЛІННЯ» у Дніпрі вже розпочалася і активно набирає кількість учасників.

 

Реєструйтеся тут: bit.ly/2Hpuev9

 

Програма тренінгу

➲ Зустріч учасників, привітальна кава, реєстрація, отримання бейджів

 

❶ Employee handbook — свіжий погляд на знайомі речі

➥ Олена Кучкова — HR-практик з 18-річним досвідом у міжнародних та вітчизняних компаніях, бізнес-тренер

• Що важливо знати, перед тим як впроваджувати різні мотиваційні інструменти і будувати комунікації

• Мотивація працює або не працює залежно від рівня розвитку особистості, від переважної парадигми його мислення

• На якому етапі важливі та потрібні стандарти і прописані правила та коли вони служать обмеженням зростання

• Чому незважаючи на безліч доступних технологій системи не працюють і не дають бажаного результату

• Всього дві речі — до чого людина прагне і чого боїться — дають повне розуміння, що і як з нею можна робити

• Як дізнатися хто перед Вами, задавши всього два запитання

• Які завдання людина може вирішувати, а чого від неї чекати марно

• Які способи комунікації дадуть бажаний результат, а які «дуже не зрозуміло»

• Кого підбирати на різні ролі в організації

• Міфи й ілюзії бірюзових організацій

• Як визначити, на якому етапі мислення знаходиться організація і куди прагне

 

❷ Employee handbook — свіжий погляд на знайомі речі (частина 2)

➥ Надія Романчук — Керівник департаменту персоналу Reikartz Hotel Group

• Гласність щодо кадрів (про що і як повинен дізнаватися персонал, а про що він знати не повинен)

• Особисті інтерв'ю зі співробітниками — для чого, коли і як, у якій формі

 

❸ Міняємо підхід, а не персонал

➥ Ольга Сидор — організатор та керівник у Leadership University, Університет Управління, викладач у «Центр Развития Навыков Человека Будущего «Поколение Z»

• Премії, підвищення, пільги (що, кому і як).

• Загальні збори як форма роботи і виховання співробітників.

• Наради, з ким і як проводити. Чим відрізняються від загальних зборів.

• Методи мотивації персоналу, в тому числі нематеріальної, що призводять до зниження плинності кадрів, підвищення лояльності персоналу до компанії і позитивному її сприйняттю гостями, партнерами і новими співробітниками.

• Як з персоналу і окремих співробітників сформувати справжню команду, здатну на рішення складних і відповідальних завдань.

• Замість закордону — ваш готель. Як і які умови створити співробітникові, щоб він віддав перевагу роботі в вашому готелі поїздці на заробітки в Європу

 

➲ Смачний обід в ресторані готелю

➲ Презентаційна панель партнера семінару, подарунки, емоційне налаштування настрою

 

❹ Оптимізація витрат: погляд з іншого боку

➥ Ольга Швец — 12 років досвіду в сфері гостинності, 3 роки спікер на профільних тренінгах та семінарах, керуючий партнер в новому проекті готелю і ресторану в Одесі

• Зворотній бік медалі при неправильному підході

• Скорочення витрат на етапі проектування й відкриття готелю. Погляд у майбутнє

• Оптимізація "з розумом" або як не стати руйнівником власного бізнесу

 

❺ Азбука прибутковості: як оперувати Revenue Management

➥ Євгенія Глазунова —  Sales and Revenue manager Готель Хрещатик 4*,  викладач навчальних курсів з готельного бізнесу, тренер, коуч, керівник проекту Coach-Ukraine

• Глосарій: визначення інструментів, їх значення та застосування (Rack Rate, RevPar, ADR, GOPPAR тощо)

• Інструменти RM як фактори аналізу і важелі управління доходом

• Аналіз та сегментація прибутковості в готелях

• Стратегія і тактика ефективного ціноутворення

• Прогнози та планування за допомогою Revenue Management

 

❻ Управління прибутковістю в невеликих готелях: реалії та перспективи

➥ Марина Турівна — незалежний фінансовий консультант. Керівник проекту «Освіта без меж»

• Ціновий менеджмент: чому важливо вміти управляти, а не плисти за течією

• Стратегія і тактика у формуванні цін

• Моделі управління доходами та їх характеристика

• Автоматизація процесів управління — підвищення ефективності та зниження витрат

 

➲ Запитання-відповіді, фотосесія, особисті консультації, mini-фуршет

 

Успішна діяльність готелю: ДОХІД, ПЕРСОНАЛ, УПРАВЛІННЯ.

Ці поняття взаємопов’язані, вміння HR-менеджерів підібрати працівників та ефективно ними керувати. Ми впевнені, що кожен з Вас на семінарі-практикумі зможе взяти для себе власний рецепт збільшення прибутковості бізнесу.

Тому не баріться, ми з нетерпінням чекаємо на Вас!

 

Реєструйтеся тут: bit.ly/2Hpuev9