Академія гостинності готує онлайн-зустріч готелярів «Життя після карантину: як повернути гостей та доходи»

Під час зустрічі ми не будемо жалітися одне одному про те, як все погано та шукати винного. Головна мета – на підставі аналізу ситуації обмінятися практичними порадами з колегами: як повертати бізнес в робочий ритм після закінчення карантину, та які міри вживати вже зараз

Життя після карантину: як повернути гостей та доходи

 

Посилання на реєстрацію: https://us02web.zoom.us/j/5457010963

 

Дата проведення – 15 квітня, час 15.00 – 17.00

Необхідне обладнання – комп’ютер, доступ до інтернету, веб-камера, мікрофон

 

Примітка: заборонені слова під час зустрічі – «коронавірус,  covid-19!!

 

 

Спікери

 

1. Олександр Міронов, директор  з продажів Black Sea hotel group, м. Одеса

Гостьовий бум: очікувати або створювати його

Можна сидіти та чекати у моря погоди, знаючи, що гості, з настанням теплих днів все одно потягнуться до моря. А можна проаналізувати ситуацію та на хвилі попиту підвищити імідж готелю, ввести нові продукти та заучити нові категорії гостей.

Чим буде відрізнятися цей сезон на відміну від минулого:

• за цінами

• заповнюваністю готелів

• політикою продажів

Поради колегам щодо залучення гостей після закінчення карантину

 

 

2. Оксана Сліпченко, власниця бутік-готелю «Siesta», м. Харків

Без зупинки: що зміниться після закінчення карантину

Не для всіх пандемія стала часом закриття та вимушеної бездіяльності. Деякі готелі продовжують працювати, з дотриманням всіх вимог до безпеки гостей та персоналу.

Робота в цей період надала досвід, який буде корисним і після закінчення карантину

• Як змінився попит після оголошення карантину

• Чи змінився портрет гостя

• Якій досвід отримано під час карантину

• Що нового в діяльності готелю буде після закінчення карантину

 

 

3. Едуард Кодзаєв, готеляр, ресторатор, експерт з питань проектування, будівництва та реконструкції готельних комплексів, засновник та координатор проекту UAG Ukraine (United Assets Group), співвласник готельного комплексу F&B SPA Resort (ex. Park Hotel Fomich) в с. Поляниця, співласник мережі закладів швидкого харчування Chicken Hut

Гірська альтернатива: чим зацікавити гостей

Крім традиційного літнього проведення відпустки біля моря існують і інші варіанти відпочинку.  Разом з чистим повітрям та мальовничими краєвидами Карпат,  готелярам слід додавати зусилля зі свого боку для залучення гостей.

 

• Якою буде цінова політика

• Як оговтатисят від кадрового удару

• Що слід врахувати в стратегії продажів

• Які вподобання гостей після карантину

• Маркетингові хитрощі

 

 

4. Олексій Пеклун, засновник та керівник компанії Business Regency Group (BRG)

Виживає сильніший: випробування бізнесу на міцність

Після повного припинення потоку гостей та закриття окремих готелів, поновити діяльність та вийти на докарантинні показники буде доволі складно. Якщо у готелю немає необхідної фінансової подушки, власними силами вийти з кризи буде вкрай важко. Вже зараз дехто замислюється про продаж. Є ще один з можливих кроків для рятування бізнесу – передача готелю в управління.

 

• В яких випадках готель може буде переданий в управління

• Якім вимогам він повинен відповідати

• Чим це вигідно власнику

• Які інструменти допоможуть врятувати бізнес

 

 

5. Юлія Косенко, власниця консалтингового агентства Horeca Keys, директор з розвитку Сімейного готелю Happy INN

Режим «Non stop»: передстартовий час

Період вимушеної паузи в прийомі гостей не може бути станом повного штилю в бізнесі. Цей етап треба ефективно використати для наведення порядку в документації, аналітичної роботи, плануванні маркетингової активності та нових напрямків розвитку бізнесу. Іншими словами, готуватися до активного старту, щоби не зволікати час відразу після закінчення карантину.

 

• Питання, які частіше за все випадають з поля зору в повсякденній діяльності

• Які наслідки може мати така неуважність

• Вимушена пауза як можливість для внутрішнього аудиту свого готелю

 

 

6. Едуард Дружбін, засновник та керуючий партнер заміського  Спа готелю "ШишкiNN", Чернігівська обл.

Після карантину – уроки вимушеного простою та перші кроки

Вимушене перебування вдома багатьох українців буде спонукати їх змінити обстановку, виходячи з можливості бюджету та часу. Вже зараз слід замислитись: що після закінчення карантину  може зацікавити гостей, як скласти пропозицію заміського готельно-ресторанного комплексу  та що в неї врахувати.

 

• Час аналізу: що показав період  карантину

• Що буде потрібно гостям після виходу з нього

• Які продукти будемо пропонувати, виходячи з нових реалій

• Цінова політика

 

 

7. Олена Моцна, керуюча хостелу «Веселка», м. Київ

Зміна орієнтирів: акцент на внутрішній туризм

Навіть бюджетне проживання, яке набувало популярності та сприяло розвитку костелів, підпало під удар карантинних заходів. Після поновлення роботи треба буде зміщувати акценти в бік внутрішнього попиту. І вже зараз треба замислюватись про тактику продажів та маркетингові інструменти.

 

• Нове визначення цільової аудиторії з врахуванням ситуації

• Корегування цінової політики та каналів продажів

• Продаж додаткових послуг

• Співпраця з іншими видами бізнесу для отримання додаткового доходу

• Ефективне використання «сарафанного радіо»

 

 

8. Тетяна Тимошенко, Голова Ради Всеукраїнської федерації роботодавців в сфері туризму України, експерт проєктів ЄС із регіонального розвитку та розвитку територій

Внутрішній туризм: колаборація готелю з місцевою громадою

Обмеження виїзду наших громадян за кордон та припинення потоку в’їзних туристів створює сприятливі умови для розвитку внутрішнього туризму та завантаження готелів.

  • Кластерний підхід в формуванні туристичної привабливості регіону

  • Місце готелю в туристичної локації

  • Колаборація між готелями, туроператорами та місцевими громадами

 

Посилання на реєстрацію: https://us02web.zoom.us/j/5457010963