ЗМІСТ - КВІТЕНЬ (2/2020)

 

8. Український готельний бізнес vs коронавірус: хто кого?

Готельний бізнес вперше стикається з зовнішнім викликом, який має характер епідемії та наслідки обмежувальних заходів

 

14. Mercure Kyiv Congress VS COVID-19: практика світового бренду в Києві

Згідно з прогнозами та статистикою березень і квітень 2020 р. повинні були стати найпродуктивнішими за всю історію Mercure Kyiv Congress

 

18. Готельний бум: прогнози інвесторів ринку

Готельний ринок Європи за показниками діяльності останніх років виглядає дуже перспективним з точки зору розвитку та інвестування

 

20. На лінії старту: збираємо dream-team до високого сезону

Розповідаємо, як зібрати та утримати dream-team у готельно-ресторанній сфері

 

24. Резервний дохід: ресторан як джерело доходів у період карантину

Як вижити в умовах кризи? Відповідь — прийняти нову реальність і адаптувати до неї свою діяльність

 

28. Адаптація — справа емоційна: 10 ключів до серця новачка

Складаючи плани на 2020 рік, важко було уявити, що з березня життя піде не за запланованим сценарієм

 

34. Олександр Зіскін: «Нам вас порадили!» — Для будь-якого готеляра це золоті слова!

Інтерв’ю з власником ресторанно-готельного комплексу «Купава» Олександром Зіскіним

 

40. «Вірусна криза»: нові можливості українського туризму

Туристична галузь міцно пов’язана з індустрією гостинності саме тими, хто для туроператорів є клієнтами, а для готелярів — гостями

 

44. Назва готелю: захист права на її унікальність

Назва несе в собі репутацію закладу та очікування клієнта щодо відповідного рівня сервісу

 

50. Готельна анімація: монетизація розваг

В українських готелях це явище швидше виняток, ніж правило, хоча анімація може бути додатковим магнітом залучення доходу

 

58. Проблемний гість: вирішення нештатної ситуації в готелі

У діяльності кожного готелю трапляються випадки, коли ситуація виходить за межі штатної, а персонал не знає, що робити

 

62. Турбота про майбутнє: як поводитись із відходами готелю та ресторану

Відходи ресторану та готелю проблемні не тільки під час їхнього збирання. Не менше турбот вони створюють під час вивозу, утилізації

 

68. Мангальний сезон: безпека відпочинку гостей

Щоб використання відкритого вогню не спричинило небажаних наслідків, слід дотримуватися правил безпеки поводження з вогнем

 

74. Візерунок під ногами: тротуарна плитка VS асфальт

Для благоустрою доріжок на території готелю, в парковій зоні використовують різні матеріали, починаючи з асфальту та закінчуючи гравієм