Ставка на вихідні. Тур вихідного дня та "довгі" вихідні - інструменти для залучення гостей

 

Семінар для готельєрів

Ставка на вихідний.

Тур вихідного дня та "довгі" вихідні – інструменти для залучення гостей

27 квітня   |   Івано-Франківськ   |   Готель «Надія»

 

 

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

 

 

 

ПРОГРАМА:
(програма формується)

 

Крім сезону зимових та літніх відпусток, періодів високої туристичної активності, проведення МІСЕ- заходів, протягом року залишаються періоди низької завантаженості готелів. Продажі в цей період можна оживити, використовуючи спеціальні пропозиції для гостей, які доречні як для вихідних, так і для буденних днів. Але готуватися до цього треба заздалегідь.

 

 

Модератор: Олександр Ганієв, головний редактор журналу «Академія гостинності»

 

9.00 – 10.00   |   Реєстрація учасників, вітальна кава

 

10.00 – 10.15   |   Привітання, розіграш призів від партнерів та організаторів

 

 

10.20 – 11.10

Портрет гостя, що їздить у подорожі у вихідні. Алгоритм пошуку гостя на вихідні. Аналіз клієнтської бази, визначення потенційних гостей, складання їхнього портрету та визначення інтересів.

Тарас Іщенко, керівник відділу продажів сайту компанії Zruchno Travel

 

 

11.15 – 12.05

Корпоративний клієнт – як врахувати його інтереси, та що запропонувати. Методика продажів для корпоративних клієнтів.

Тетяна Кінчевська, заступник керівника депертаменту продажів компанії Reikartz Hotel Group

 

 

12.10 – 12.35

Власна пральня в готелі – все під контролем

Дмитро Яковенко, тренер продукції Whirlpool

 

 

12.35 – 12.50

Розіграш призів від компанії Whirlpool

Дмитро Яковенко, модератор

 

13.00 – 14.00   |   Обід

 

 

14.00 – 14.50

Знати клієнта: CRM-система як фактор цільоспрямованих продажів. Огляд популярних CRM-систем, їхній функціонал, можливості розширення. Які навички необхідні персоналу для їх використання. Як системи допомагають підняти рівень продажів.

Тетяна Ярошенко, керівник з розвитку бізнесу компанії "Business Technology"

 

 

14.55 – 15.45

Співпраця з агенціями та екскурсоводами – кроки якісної організації туру: зустріч, проживання, харчування, логістика, таймінг, безпека. Як створити цікаву екскурсію, підготувати гіда.

Яніна Гаврилова, керівник Всеукраїнської асоціації гідів

 

 

15.50 – 16.40

Інформаційна діяльність готелю – як треба будувати PR - активність, щоби про готель знали в різних куточках України та хотіли в ньому зупинитися.

Христина Аполлонова, спеціаліст PR-відділу компанії Ribas Hotels Group

 

16.40 – 17.00   |   Сесія питань, підведення підсумків, неформальне спілкування

 

 

 

 

РЕЄСТРАЦІЯ →

 

 

Ви також можете завантажити реєстраційну форму, заповнити та надіслати нам на email: press1@p-a.com.ua

 

 

Вартість участі

1 УЧАСНИК

2 УЧАСНИКА

3 УЧАСНИКА

800, 00 грн

1400, 00 грн

1950, 00 грн

 

У вартість входить: кава-брейк, обід, презентації спікерів, диплом учасника семінару, рекомендації та консультації спікерів

 

 

 

»»» РЕЄСТРАЦІЯ «««

 

 

 


 

З будь-яких питань пишіть або телефонуйте:

 

+38 044 501 57 03

press1@p-a.com.ua

 

Сторінка заходу у Facebook Ставка на вихідні. Тур вихідного дня та "довгі" вихідні - інструменти для залучення гостей

 

До зустрічі в Івано-Франківську!