Колаборація: спосіб підвищення прибутковості в невеликих готелях

Колаборація: спосіб підвищення прибутковості в невеликих готелях

№1 ЛЮТИЙ 2020

Марина Турівна,

незалежний фінансовий консультант, керівник проекту «Освіта без меж»

 

Щоби стати популярним серед гостей, сучасний готель не може бути відокремленим засобом розміщення гостей. Він повинен знаходитись у гущині суспільних подій та бізнес-проектів. Співпраця з іншими видами бізнесу, інформаційна та туристична активність, не тільки підвищать впізнаваність готелю, але і принесуть додатковий прибуток

 

Колаборація. Взаємодія. Співробітництво готелів з іншими об’єктами бізнесу, туристичними операторами, державними установами та іншими організаціями завжди є дуже цікавим та прибутковим. Навіщо це потрібно?

 

1) Досягнення максимальної загрузки готелю

Аналізуючи діяльність готелю протягом року можна зауважити, що для кожного готелю є свої періоди більш активної загрузки, і місяці, в яких загрузка «просідає». Це спостерігається в усіх видах готельних комплексів, а також у промислових містах. Так відбувається за рахунок сезонності чи ділової активності міста. Наприклад, для готелів міст Кривий Ріг та Дніпро місяцями спаду є липень, серпень та січень. Влітку часто всі планують відпустки, що зменшує ділову активність та спонукає людей виїхати з промислових міст на свіже повітря до моря чи в гори. Це нормальне явище, але на нього можна вплинути.

 

2) Підвищення різноплановості наших гостей

Це дуже важливо, оскільки тоді, коли ваші звиклі гості не заповнюють готель, настає період «просідання». Але обов’язково є та категорія, якій потрібен саме ваш комплекс. Питання тільки в тому, щоби проаналізувати та знайти її.

 

3) Заповнення додаткових інфраструктур готелю (наприклад, конференц-сервісу, ресторану, SPA-центру, басейну тощо)

Колаборація з різними сферами вигідна тим, що якщо у вас не вийшло збільшити завантаження готелю, то, наприклад, можна домовитись про проведення конференцій, запропонувати інші послуги вашого комплексу, а це все приведе до збільшення прибутку.

 

Володійте інформацією

Колаборація живе інформаційно, а інформація — це прибуток, якщо її правильно використовувати. Щоб задовольнити людину, потрібно чітко розуміти, в чому вона буде зацікавлена. Тому непотрібної інформації не приходить, а яка приходить, повинна правильно працювати.

 

Кому потрібна інформація:

• готелю — для підвищення прибутковості. Для цього, звісно, готель робить усе можливе для колаборації — інвестує, розвивається, додатково залучає партнерів.

• туроператорам — вони є основним постачальником туристів готелям. Це, до речі, додаткова реклама, тому що ніхто інший не зможе так передати емоцію, як людина, яка побачила все на власні очі та отримала незабутні враження.

• гостям міста. Неважливо, для чого людина приїхала у ваше місто, але дуже хочеться, щоб у неї залишились приємні враження та бажання повернутись. Тому адміністратор на рецепції завжди запитає, на який термін приїхали гості та чи хотіли б вони відвідати екскурсію. Чи оповістить про захід, який проходить у місті. Чудово, коли є можливість поєднати ділову поїздку з новими враженнями.

• власникам інших організацій, які беруть участь у колаборації. У роботі дуже важлива стабільність, тому добре продумані угоди приносять одне задоволення від співпраці.

 

Стратегії колаборації

Першим фактором колаборації є мотивація. Що вона відкриває перед готелем:

• можливість отримання грошового бонусу;

• публічні бонуси — міжнародні виставки, участь у круглих столах підприємців та бізнесу вашого міста;

• підвищення знань та досвіду персоналу — участь у семінарах, організація заходів різного масштабу;

• проведення експериментів в роботі — організація разових заходів;

• довгострокові угоди (угоди душевного спокою, фінансової стабільності та часу на новий креатив);

• розвиток (колаборація цілком спонукає до розвитку готелю, тому що для співпраці та конкуренції необхідно постійно змінюватись).

 

 

 

Придбати повну версію статті →