Mercure Kyiv Congress VS COVID-19 — практика світового бренду в Києві

Mercure Kyiv Congress VS COVID-19 — практика світового бренду в Києві

№2 КВІТЕНЬ 2020

Олена Кузьменко, директор із продажу Mercure Kyiv Congress
Інна КОВАЛЬЧУК, керівник департаменту маркетингу Mercure Kyiv Congress

 

Згідно з прогнозами та статистикою березень і квітень 2020 р. повинні були стати найпродуктивнішими за всю історію Mercure Kyiv Congress. Пандемія за мить змінила плани, адже головний профіль готелю — організація саме масштабних проєктів

 

Приблизно за півтора тижні до офіційного оголошення про введення карантинних заходів відділ продажу вже помітно відчув на собі хвилювання організаторів заходів і представників компаній-учасників. У їхніх голосах була розгубленість, ставились риторичні питання «що нам робити далі?» та у деяких випадках заклик до допомоги.

 

Вважаю цей момент ключовим у наших стосунках із клієнтами. Менеджментом була прийнята політика максимально можливої лояльності, а завдання менеджерів — виступити умовно «психологами», діяти «нешаблонно», підібрати слова, заспокоїти, впевнити в нашому партнерстві та знайти альтернативні рішення. Спрацювало: адже окрім «плюсика в карму», отримали дещо більше — довіру на майбутнє, а з нею — і нові підтверджені заходи на друге півріччя та 2021 р.

 

Суттєвим було те, що відділ продажів продовжив працювати у режимі чергування з дотриманням заходів безпеки. Своєрідний ефект «2 в 1». По-перше — оперативність. У той час, коли інші колеги пристосовувались організувати віддалену роботу вдома, наш менеджер був у звичних для себе умовах. По-друге, знову психологічний фактор — сам факт, що відділ продовжує працювати в готелі, заспокоював організаторів заходів. Це було неодноразово відзначено.

 

Що далі

Однозначно, поведінка споживання у всіх сферах буде змінюватись і відрізнятись від 2018—2019 рр. Оскільки потенційно відбудеться переоцінка цінностей, зміна свідомості та способу життя — підвищиться рівень соціальної активності та збільшиться проведення часу в родинному колі. Водночас питання гігієни та здоров’я нарешті стане пріоритетним.

 

Одним із найбільших викликів буде саме спад попиту. На прикладі Китаю можна відслідкувати як повільно галузь відновлюється. Низький попит — це однозначно ще жорсткіша конкуренція. Неминучим буде демпінг, що вплине на ADR, відповідно на RevPar і доходи загалом.

 

Разом із поганими новинами є одна хороша — цей період стане плідним на креативні маркетингові ідеї та поштовхом для розвитку сервісу. Саме якість вийде на перший план.

 

Придбати повну версію статті →