Як зацікавити нового гостя та перетворити його в постійного

Дводенний семінар для готельєрів

Як зацікавити нового гостя та перетворити його в постійного

15 - 16 лютого   |   ЛЬВІВ   |   Готель «Citadel Inn»

 

1-й день

КРУГЛИЙ СТІЛ

2-й день

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

Круглий стіл: «Зустріти та прийняти: стан та перспективи сервісу інфраструктури гостинності Львівського регіону перед викликом збільшення потоку туристів»

Семінар - практикум: «Від випадковості до закономірності.

Як зацікавити нового  гостя  та перетворити його в постійного»

 

 

 

ЗАБРОНЮВАТИ МІСЦЕ НА СЕМІНАРІ

 

 

 

ПРОГРАМА ЗАХОДУ:

 

ДЕНЬ #1   |   15 лютого 2018   |   11.00 - 15.00

Круглий стіл:

«Зустріти та прийняти: стан та перспективи сервісу інфраструктури гостинності Львівського регіону перед викликом збільшення потоку туристів»

 

Модератори

 

1. Олександр Ганієв, головний редактор журналу «Академія гостинності»

2. Тетяна Гончаренко, досвідчений готеляр і консультант, заступник  голови  громадської ради при управлінні туризму м. Львова

3. Ольга Міщенко, консультант-практик з комерційної діяльності та управління готелями

 

Виступи

1. Підсумки туристичної діяльності 2017 року Тренди 2018 року – що очікують туристи від Львова

Начальник управління туризму Львівської міської ради Галина Малець

 

2. Львів - західні повітряні ворота України. Підсумки роботи аеропорту в 2017 р. та перспективи по збільшенню потоку пасажирів в 2018 р.

Генеральний директор ДП Міжнародний Львівський аеропорт ім. Данила Галицького Тетяна Романовська

 

3. Міжнародний в’їзний туризм до Львівщини: обсяги, тенденції та країни-лідери.

Засновник – партнер компанії «Авіаплан» Євген Трескунов

 

4. Перспективний план розвитку міста – що буде будуватися та можливі майданчики для будівництва готелів.

Представник  департаменту містобудування Львівської міської ради

 

5. Яке житло хочуть туристи та що їм пропонує ринок. Що треба враховувати готельєрам

Оксана Гамар, керівник відділу «Україна», туристична компанія «Аккорд-тур»

 

6. Навігація містом. Як туристу знайти визначні місця

Директор ЛКП Центр розвитку туризму м. Львова Мар'яна Олеськів

 

7. Як швидко та безкоштовно знайти  працівників. Чим може допомогти готельєрам ринок праці

Начальник відділу організації надання послуг роботодавцям  Львівського обласного центру зайнятості Руслана Палій

 

8. Представники компаній – партнерів

Стисла інформація про продукти та послуги компанії, аналіз ринку регіону, на чому не можна економити, що відбувається на якості послуг

 

 

ДЕНЬ #2   |   16 лютого 2018   |   10.00 - 18.00

Семінар - практикум:

«Від випадковості до закономірності.

Як зацікавити нового  гостя  та перетворити його в постійного»

 

Виступи:

 

10.05 - 10.50

1. Риторичне питання: чи стане клієнт гостем готелю повторно? Що для цього зробити

Юлія Косенко - практикуючий тренер,  засновниця консалтингового агентства HoReCa KEYS, керуючий сімейним готелем Happy INN

 

10.55 - 11.40

2. Шахова гра: роль та мотивація працівників різних підрозділів готелю в підвищенні рівню продажів

Юлія Газієва, регіональный операцийний директор Reikartz Hotel Group

 

11.45 - 13.40

3. Управління доходами: як створити систему диференційованого ціноутворення та керувати нею

Ольга Міщенко, консультант-практик з комерційної діяльності та управління готелями.

Тетяна Гончаренко, досвідчений готеляр і консультант, заступник  голови  громадської ради при управлінні туризму м. Львова

 

13.40- 14.00

4. Власна пральня готеля: все під контролем

Дмитро Яковенко, тренер продукції Whirpool

 

14.00 - 15.00 – Обід у ресторані «Citadel Inn» (входить у вартість участі)

15.05 - 15.20 – Розіграш призів ☺

 

15.20 - 16.05

5. Бонусні інструменти відділу продажів – що зацікавить гостя

Ольга Швець, керівник відділу продажів Бізнес-готелю "Континенталь" та "Уно Дизайн Готелю"

 

16.10 - 16.45

6. Sales in English: ламаємо стереотипи продажів англійською мовою

Марія Плахотник, бізнес-коуч, спеціалист з розвитку персоналу, керівник корпоративного університету компанії Sport Life

 

16.50 - 17.30

7. Фото в instagram: як створити  уяву про готель та зацікавити  гостя

Олена Ткачук, засновниця Citrine Digital Marketing Agency

 

17.30 - 18.00

Неформальне спілкування зі спікерами та організаторами, особисті консультації

 

 

РЕЄСТРАЦІЯ ONLINE →

 

 

Ви також можете завантажити реєстраційну форуму, заповнити та надіслати нам на email: press3@p-a.com.ua

 

 

Вартість участі у дводенному семінарі-практикумі для готельєрів

1 УЧАСНИК

2 УЧАСНИКИ

3 УЧАСНИКИ

1450, 00 грн

2510, 00 грн

3330, 00 грн

 

 

У вартість входить:

1-й день

КРУГЛИЙ СТІЛ

2-й день

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

• Обговорення актуальної теми представниками влади та експертами сфери гостинності

• презентації спікерів

• Участь в дискусійній панелі

• Кава-брейк

• презентації спікерів

• рекомендації експертів та спікерів в продовж двох днів

• диплом учасника семінару –практикуму

• кава-брейк

• обід

 

 

 

»»» РЕЄСТРАЦІЯ НА УЧАСТЬ «««

 

 

 


 

Зв'яжіться з нами з будь-яких питань:

 

+38 044 501 57 03

press3@p-a.com.ua

 

Сторінка заходу у Facebook Як зацікавити нового гостя та перетворити його в постійного FACEBOOK

 

До зустрічі у Львові!